Sunday 11 November 2012

:: One For All , All For One ::


Assalammalaikum wbt ..
Hey guys ~ ^­_^ ) ) ) )

Haha , hari ni aku ceria & happy sehappy kanak-kanak Ribena lah !
Bukan apalah weh .. ( < cehh ! )
Isy , excited nye lah adoi nak ceritanya nih !
Hehe , okay .. serius !

 Bukan apalah , baru-baru ni sekolah aku ada buat aktiviti untuk budak-budak Form 3 .
Almaklumlah , dah habis PMR ni kan , mestilah ada je aktiviti yang nak dibuat si cikgu tu agar
 tak bosan si pelajar datang sekolah !

Okay , dipendekkan cerita , aku ada masuk game netball .
Erm , aku adalah ketua bagi team 5 ( tangan didada , mata ke atas :P )
Aku punya tugas , jadi GA ( goal attack ) , GS ( goal shooter )  and GD ( goal defend ) bertukar
 dalam waktu-waktu tertentu .
FYI , sume task tu memang tanggungjawab yang besar okay !
Fine , tak nak bangga lagi ! :D

Peraturan jadual , Team 1 lawan Team 2 , Team 3 lawan Team 4 , Team 5 lawan Team 1 ,
Team 2 lawan Team 3 , and Team 4 lawan Team 5 .
Tapi something happened , so berubahlah siket ..
Team 5 ( team aku ) tak jadi lawan dengan Team 1 yang terror belaka budaknya tuh !
So , lawanlah dengan Team 3 and kalah 5-1 !
Pastu lawan pulak dengan Team 2 and berjaya tundukkan diorang > 6-2 ( Yeyyy ! :D )
Dah menang tu , lawan dengan Team 1 . Peh , 10-1 dia belasah team aku !
Then , lawan punya lawan ..
And the decision , kitorang dapat tempat kedua daripada lima team !
Alhamdulilah ! I praise to Allah !

Berkat kerjasama Team 5 ,
 Syahmina , Syafiqah , Azwa , Aishah Hamid , Aishah Rozan , Safura , Bella and Ferysha
Tak sangka pulak dapat achievement yang membanggakan ni !
Bak kata wonderpets : “Apa Yang Penting ? Kerjasama !”
I love my team ! Muahh !

Wasalam

No comments:

Like Sini !

Please Comments Here