Thursday, 3 January 2013

:: SEMESTI , Aku Datang ::


Assalammualaikum ..
Hello peepsss ~

( Sorry lambat nak cite . Hope you guys baca .. )

Dah masuk hari kedua jadik kakak Form 4 ..
Alhamdulilah , dapat sekolah lagi tahun ni .

Me , masih lagi sekolah kat sekolah lama , SMK Seri Menanti .
Mula - mula berangan nak masuk SMKA Maahad , Muar .
Tapi , dapat 3A je , tak layak kot nak mohon .
Takpelah , sekolah biasa pun boleh masuk U jugak , kan ? :’)

Hmm , tahun ni , sama je dengan tahun-tahun lepas .
Masih setia dengan jawatan ALP Koperasi Sekolah .
Pakai baju purple , kain hitam .

First day jadik budak Form 4 ( semalam ) ,
Dah diberi kepercayaan untuk jadik setiausaha kelas .
And today , hari penapisan kelas , sy dapat masuk kelas A .
Thanks Allah s.w.t ~

Cuma satu je , azam tahun ni ,
Belajar sungguh-sungguh .

Apepun , usaha kena lebih tahun ni .
Tak nak pandang blakang lagi .
SPM - 2014 is my priority now .

For you guys , ALL THE BEST & NEVER GIVE UP .
SET YOUR GOAL , AND GO FOR IT !  :)

Wasalam

2 comments:

farah.fauzi said...

tak kire bljr kat mne2 pon, sume same jee..yg penting usaha kite sndiri.. good luck sis :)

Syahmina Ahmad said...

thanks for supporting :)

Like Sini !

Please Comments Here