Thursday 19 January 2012

:: Happy Sungguh Aku Arini ! ::


Assalammualaikum ..

Hai helo hey sumeee .. ._.

Hmm .. 
Arini aku happy gile gile woo ..

( Eh , kenape ni , kenape ni ? )

Psssssstttt ..
Meh sini sume ..
Duduk rapat - rapat ..
Dengar cite ni ..

Emm ..
Arini aku dapat majalah skolah yg 2011 ..

And apa yg aku nak cite ni ,
Karya aku masuk majalah bebb !

Ehem ehem .. segan sehh ..

Haha ..
Melompat keriangan bagai orang gile aku tadi ..
Menjerit bagai langsuir hilang langsir rumah !
( biar betol ?! )

Haha ..
Jakun plak aku ni .. :p

So kepade korang yg sekolah kat SMK Seri Menanti ,
Jangan lupe bukak majalah Spektre mukesurat 76 ye !

Anyway , karya tu tak lah sehebat macam yg orang laen buat 
Just budak - budak punya puisi ,
BI pun tunggang terbalik daa ..
Haha ..

Erkk .. 
Okayy lahh ..
Just that for this idiot post ..
Glad to share this with you !

Wasalam ..




















-OUT-

3 comments:

Dayz said...

tahniah ea? =)

Firdaus® said...

best la dapat masuk magazine..huu..tahniah ea..salam perkenalan buat adik dari sy..

do follow my blog ye~

Anonymous said...

bestnye....congrats!!

Like Sini !

Please Comments Here