Saturday 10 March 2012

:: Ouh Tension ::


Assalammualaikum ..
Dear stalkers~

Hmm ..
Tengok je tajuk entry,
Dah tau, yg skang ni aku tengah TENSION .. :(

So , aku singgah menghappdate jap untuk lepaskan tension 
aku yg tengah tension ni ..

Urghh ..
Tensionnya ..
Tension sebab keje skolah yg cikgu bagi ni terlalu 'siket'
dan terlalu 'mudah' untuk dikerjakan ..

Ya Allah ..
Kenapa laa aku tak dilahirkan untuk jadik budak bijak Maths ?
Kalaulah aku bijak Maths, dah lama aku tak mengalami 
tension tahap gaban ni ..
Then , senang lah siket hidup aku kan ..

Hmm ..
Wahai otak,
Wahai akal ..
Bijak lah kau !
Zam zam alakazam !!
Plinggg !!

Haa ..
Dah bijak laa tuh kot,
Aku nak pi siapkan homework ahh ..
Kang tak siap plak ..

Byeeee ~
# Hope korang tak tension baca post aku yg tension ni ..
hahaa~

Wasalamm ..




















-OUT-

No comments:

Like Sini !

Please Comments Here