Friday 21 December 2012

:: Result PMR ::

 
Assalaamualaikum w.b.t ~
Hey readers ! Awesome ? :)

Hah , apa cite result PMR ?
( Haha , lambat betul laa aku nih ! Haihh - -’)

Okay , btw , sorry la ea lambat update nak cite pasal historical day ni ..
Ngeh ngeh .. poyo je ! :P

Erm , brape agaknya result aku ea ?
Malu lah nak bagitau , yela , tak sehebat korang kan ..

Hmm , nah ~


Eh , zoom siket ~


3A 5B 1C . Yess , C memang spoilkan slip aku .
Bahasa Arab . Masa jawab soalan lagi aku dah agak result
aku C sebab soalan dia manyak susah woo .
Tergaru - garu kepala masa menjawabnya .
( kalau aku record masa tu , adui , buruk beno rupanya hoi .. )

Reaksi bila dapat result ni ?
At first , memang happy + tersenyum sumbing + wow
But , bila terpandang kertas-kertas yang aku tampal dalam bilik ,

“ 9A’s In My Hands ! ”

“ Prove It To Everyone ! ”

“ Noor Syahmina Binti Ahmad - Calon 9A ”

Tiba-tiba hati ni jadik sayu ..
Sedih sebab gagal bagi straight A’s untuk family aku ,
Especially my parents .

Honestly , aku jealous dengan Nana , Afiqah , Syawal & Aishah .
Dia orang berjaya bawak balik slip yang tertulis 9A / 8A .
Mesti parents dia orang bangga kan ? :’)
Wow .

Tapi aku tetap bersyukur .. Alhamdulillah .
Aku ingat lagi Cikgu Hakim cakap ,
“ walau teruk mana pun result kita ,
Allah dah bagi yang terbaik untuk kita ”

So , buat kawan-kawan semua ..
Yang dapat result cantik menarik tertarik kau memang debomb (!) ,
Tahniah sangat - sangat - sangat .
And yang resultnya tak brape nak ‘menarik’ ,
Jangan sedih , jangan nangis lagi .
This is not the end of the world weh ! :D

Wasalam

2 comments:

Ena's Stories said...

Alhmdlah...syukur sbb semuanya lulus...tahniah juga kat awk...tu da mmg terbaek pun...pasni usaha lebih lg agar leh setanding kwn2 awk tu pd ms akn dtg k...gud luck dik!

Nursha said...

tahniah adik!
tahniah sebab adik masih bersyukur dengan apa yg adik miliki..
keputusan gempak macam mana pun, kalau akhlak tak gempak.. tak kemana dik..

bersyukur meskipun sedikit, nescaya akan Allah tambah lagi..

kalau tak pada result mungkin pada kehidupan seharian..

lots of love ^___^
i'm proud of you my little sis

from ::Arkitek Hati::

Like Sini !

Please Comments Here