Tuesday 11 December 2012

:: Guess What ? ::


Assalammualaikum w.b.t
 Hey guys ~ Awesome ? ._.

Hmm , lama suda tak berceloteh kat sini .
Biaselaa , cuti skolah ni , aku balik kampung ( Segamat , Johor )
 jaga atuk & nenek yang tak brape nak sihat tu .
Ni pun baru seminggu aku kat Muar .

Hah , korang tengok bola tak , ( AFF Suzuki ) Malaysia lawan Thailand
 Ahad lepas ?
Aduhh , seri 1-1 pulokk !

Ehemm , ni aku ada cite ni ,
Lepas je the whole family aku terjerit terlolong tengok bola sampai tekak pun dah naik sakit .
Means , football match tu dah habis la , aku pun dengan pantasnya ambik telefon abah ,
Call atuk yang dirindu slalu kat kampung tu .

Read the ‘awesome’ dialogue below ~


Plupp ! Terus tekan butang merah !
Mak & abah awal-awal dah gelak dah dengar aku yang mulanya menjerit ,
Tiba-tiba volume aku terus LOW LOW ..

Omaiigoddddd ! What a super duper maloo beb !
Salah nombor ? Bukan !
Masa aku check balik number yang aku call tadi , memang betul lah tu numbernye !
Ni kes cross line lah ni !
Ya Allah , malu kott !!
Big lesson to me . Jangan tergopoh - gapah bila bercakap . Mesti relax ~
See , apa dah jadi pada aku ?
MALU BESAR woo ~
Ingat you ols ! Relaks . Sempoi . Cool . Okay ? Huh ~

# Apalah agaknya orang tu dok ngate aku ekk ?
Semoga benda tu terus luput dari ingatan dia !
Amin Ya Allah !

Wasalam



No comments:

Like Sini !

Please Comments Here