Saturday 1 October 2011

::Never Say Never::


Assalammualaikum..

Hello sume~
Hmm..dah lama tak update,

Baru-baru ni,result exam aku teruk,
Tipu kalau aku gembira ..
( sedih la doh.. )

Entahlah,macamana result boleh fail teruk sangat,

Nak kate aku tak bace buku,
aku bace,
nak kate aku pegang fon,
takde kedit, so aku tak usik laa fon tuh,
nak kate aku tak study plak,
hmm..
memang aku tak study pun !
haha~

Hm~ nak tau ?
Aku tak tunjuk pun kertas ujian aku tu kat makbapak aku ! :D
Takuuut woo..~!
Especially Bahasa Arab.
Ahaha~

Sejarah..
Emm,so far..
Alhamdulillah ar, dua kali ganda dari markah yang lepas,
Yang laen ermm..
B,C dengan D (!)
Tapi yang slacknya cuma Arab tu..
Adess~
Spoil markah laen..
Yang ujian lalu Arab dapat C+
Tapi yang kali ni ar  sampai tak lulus..

Ni tengah menanti kedudukan kelas plak da ..
Doakan aku dapat tempat terbaekk k ?


Papepun, aku tetap..
NEVER SAY NEVER!

and..

SET THE WHEELS IN MOTION to succeed.

Haha~
( Memang happening.. )


Wasalam..
































-OUT-

No comments:

Like Sini !

Please Comments Here