Tuesday, 25 October 2011

:: Perginya Insan Yang Disayangi ::





Assalammualaikum..

Arini merupakan hari yang agak sedih bagi aku.
Kucing aku yang bernama Panda, dah mati.
Aku sayang sangat kat kucing aku tuh.
Kenapa laa dia mati..

Slalunye, kalau aku sedih, kucing tulah yang slalu dekat ngan aku.
Kalau aku balik skola je, dia lah perkara pertama yang aku carik bila sampai umah.

Disebabkan dia mati arini lah aku cancel date aku ngan kengkawan aku.
Agaknya, lepas ni, kalau aku sedih, mesti kesedihan aku berpanjangan sebab Panda dah takde. :'(
Dah laa aku tak sempat tengok mayat dia, mak aku pun maen tanam je.
Aku tau dia mati pun sebab akak aku yang bagitau..
Hmm.. aku ingat dia sakit tu cume sakit sikit je,
rupenye sakit teruk.
Patutlah dah bape arini dia tak nak makan.


-arwah Panda-
Hmm.. papepun, aku takkan lupekan kucing Parsi kesayangan aku tuh.


Panda.. I love you so much, my angel !



Wasalam..




















-OUT-







1 comment:

Inani said...

sedihnyaaaaa....hurm..sy faham camner awak rasa bila si comel ni mati...sy da dua ekor mati..sedig gilaa..dah la dua2 rapat ngn sy

Like Sini !

Please Comments Here