Saturday 22 October 2011

:: Teenagers Oh Remaja ::


Assalammualaikum..
Halohalohalo,kopi dan milo,
Helloooww~

Jom cite tentang remaja nak?
Ngehngehngeh~
:D

======================================================

Secara faktanya,remaja adalah masa peralihan dari alam kanak2 ke alam dewasa. Zaman remaja bermula dari usia 10 hingga 19tahun.Walaubagaimanapun,tempoh  peralihan ini berbeza dengan seseorang dengan seorang yang lain.

======================================================
                                                                                                                                                                                                                       
Dengan bangganya aku ingin nyatakan
Yang..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Aku seorang remaja~!






Aku suka remaja.
Aku suka 14 tahun sebab tahun 2011 ni aku 14 tahun.
Aku suka remaja dan 14 tahun.
Aku suka remaja sebab umur aku dah 14 tahun.
Dan aku suka 14 tahun sebab aku seorang remaja.
True, I’m a teenagers .

(huha huha..please jangan jadik budak ba,wau,dal,wau,ha bule tak,,:p)

HAHAHA..
    DON’T CARE BOUT IT (-_-(“)((“)))))~~~

Hmmm..
Baru aku sedar,dah 14 tahun da aku ni ek,
Rase macam semalam je mak aku lahirkan aku.
Hehe~

Cume target aku kan,nak pegang gelaran
“The Best Person / Daughter In Life”
Be the most success person in educations and religion.
I wish it will be the truth..

Wait ya,this future lecturer will appear soon.
Just wait till the times come.

Okay..
Wasalam~ :)




















-OUT-

No comments:

Like Sini !

Please Comments Here