Monday 5 December 2011

:: Pewitt ! Cantiknya ! ::


Assalammualaikum ..
Hello sume~ ^_^v 

Cuba korang perhati gambar-gambar best pren aku kat bawah ni ..
hehehe~




- Tiz Zaqyah -


   


- Nora Danish -




- Fouziah Ghous -




- Izreen Azmida -


Kalau tak yah tag nama dorang pun korang dah tau kan ?
Walawehh .. perlakon terkenal tuu ..
haha~

Tapi bukan aku nak gosip or cerita pasal dorang ke hapee, 
Cuma aku nak cakap je,

Kemunculan dorang dalam drama dan tampil bertudung ..
Memang tak leh dinafikan lagi ..

Dorang nampak lebih ayu kalau bertudung ..
kan kan kan ?
Ni baru pempuan yang cakap, belum lagi lelaki yang cakap kan ..

Banyak faedah kalau pakai tudung ni sebenarnya selain menutup aurat ..

contohnya:-
1) lindungi kepala dan rambut..

2) tak yah membazir duit buat rebonding ke apa ..

3) sebanyak 90% lelaki lebih suka tengok pempuan bertudung ..

4) kurangkan dosa korang dan dosa orang yang tengok rambut korang tu .. 

* dan banyak lagi ..

Allah lebih mengetahui tentang apa yang terbaik untuk hamba-hambanya ..
So .. fikirlah sendiri okayy ..

By the way, 
Sory lahh kepada awek-awek cun kat atas tu 
yang terpaksa jadik 'model' aku kat sini ..
Rasa berdosa pulak tayang muka dorang kat korang yang bergelar LELAKI nihh ..

Ok lahh ..
Only that for this imperfect person's post ..

Byee~
Wasalam ..

# berniat untuk berdakwah, tapi aku sendiri tak tentu haarah ..
sory kepada yg marah .. ghahahahh~




















-OUT-

No comments:

Like Sini !

Please Comments Here