Friday, 2 December 2011

:: Keje Part-Time ::




Assalammualaikum ..
Hai ! :D

Cuti skola nih korang pi mane ar ?
Aku plak cuti ni tak pi mane pun ..
Hmm .. bosan ..
Dok uma sila panggung je la jawabnya..
Ghahaha~

Ni aku nak cite ni,
Baru-baru ni kan,
Member aku ajak aku habiskan cuti skola ni 
dengan CARIK KEJE PART-TIME ..

Gila .. 
Nak keje ape ?
Jadik waitress kat warung mamak ?
Jadik cashier kat econsave ?
Cleaner supermarket ?

Ahah~
tapi MASUK AKAL jugak kan ..?

Dapat belajar berdikari,
Release tension ..
Dapat kumpul duet dengan usaha sendiri,
jugak, dapat beli barang yg kita nak ..
tak gitu ??

Pergghh ..
Kalau mak bapak kitorang dapat tau ni,
haha ..
memang konfem tak diizinkan lahh ..

alasan :-
1) pempuan - bahaya .. 
2) "mak ayah tak cukup kasik makan ke ?"
3) "umah tu, bersepah, sape nak kemas ?"
4) "benci sangat ke dok uma ni ?"
5) "dah besar sangat ke, pandai handle diri sendiri ?"

huhh ..
kalau kita cakap nak berdikari pulak ..

6) "nak berdikari ? tahun depan masuk asrama !"

aduii .. =='
kadang-kadang aku pun tak fahamlaa ..

Hmm ..
Tapi kan ,,
ada baiknya tindakan dorang tuh ..
dorang tak kasik sebab dorang sayang ..

Huhu ..
tak pe laa ..
blajo betul-betul ..
nanti dah dapat keje, keje betul-betul pulak !
hehe ..  

Wasalam ..




















-OUT-

1 comment:

fatinmyra Sweet :) said...

yess .
well . perempuan kankan.
cannot itu . cannot ini.
HAHA . haihhh

Like Sini !

Please Comments Here