Thursday 3 November 2011

:: Good Luck ::



Assalammualaikum..

Hye all !~
Hmm..
Esok aku bakal menghadapi peperiksaan akhir tahun.
Peperiksaan yang sangat penting bg aku,
Peperiksaan yang akan menentukan kedudukan kelas aku tahun depan.

So I think I need to strive hard to excel,
( cewah, speaking plak dah )

Hmm.. rase takot plak bile aku tengok soalan-soalan pekse kat buku latihan aku tu.
Ntah nanti aku dapat jawab tak ek..
Tapi memang harap dapat laa..

Nasebaek la lepas hari pekse yang kedua tu cuti sekolah seminggu / 9 hari.
Dapat laa aku study.
hehe~ semangat yang berkobar nih..

Macam biase la..
Kalau pekse mesti la aku ..
Nak skor.
Tak nak turon klas.
Tak nak gagal lagi macam ujian yang lepas.
Tak nak kecewakan parents aku.
Tak nak hampakan cikgu-cikgu aku.
Tak nak orang pandang serong kat aku lagi.

Hmm.. kepada korang yang ada bace post ni,
Doakan lah agar target-target aku tu tercapai.
Harap sangat aku dapat Top 10 dalam form 2,
Kalau tak dapat Top 10 pun,
Asal result kali ni lebih ok dari yang lepas pun aku dah puas,

Janji aku pekse tak tiru.
Jujur.
Usaha sendiri.



study smart not study hard.. :)


K la.. malas laa aku nak mencarot-mencarit lagi..
Penat dah ni menaip, hehe..

Wasalam..




















-OUT-

1 comment:

Anonymous said...

good luck
esok result final exam sis keluar
doakan sis juga :)

Like Sini !

Please Comments Here