Thursday 10 November 2011

:: Be Happy ::


Assalammualaikum .. 
Hai sume ~! 

Hmm .. 
Tadi aku ade pekse, 
Pekse akhir tahun KKQ .. 
Soalan dia ' senang ' sangat .. 
Aku jawab sambil pejam mata lagi ar .. 
 Hahaa~ 
Power tak power aku !

Emm .. 
Pastu dah abis je pekse tu, 
 Cikgu _____ pun masuk kelas .. 
bukan P&P dia pun, 
cuma dia kasik markah Geografi je ..

Cikgu cakap markah aku and the geng turun .. 

Betul , ha'ah , ye , benar sekali .. 
Markah aku turun 18 markah dari pekse yang lepas .. 
Kerugian yang teramat terbesar sekali .. 

Tapi dalam geng aku,
  Markah aku , kedua laa yang paling tinggi .. 


Cikgu marah .. 
Cikgu cakap tahun depan kitorang kena duduk jauh-jauh .. 
tak boleh dok sebelah-sebelah lagi da .. 

Kalau nak diikutkan, 
Aku setuju jugak dengan cadangan tu,  
Tapi geng aku yang lain protes abis,
 Ntah laa .. 

Aku tak suka kutuk-kutuk orang ni, 
Lagi-lagi cikgu aku sendiri ..
Dorang kutuk cikgu, aku pun bla ar .. 
Senang. 

Cikgu buat tu sume sebab dia sayang kat kita .. 
Tak nak anak murid nya gagal lagi .. 
Untuk kebaikan kita jugak .. 
Open-minded la siket kan ..
Happy je kalau benci pun ..

K laa .. 
I think only that for this ugly post ..


Bye .. 
Wasalam .. 




















-OUT-

No comments:

Like Sini !

Please Comments Here