Monday 7 November 2011

::Raya Haji::


Assalammualaikum..
halo sume .. (^_^)v


Amacam raye arini ?
Mesti best, kan ?
Keh keh keh ~



Walawehh~
Arini mood makan aku bertambah laaa ..
Semalam perut aku kosong tak berisi dari pagi --> malam..
Sampai naik pucat muke aku,
haha ..
Tapi beza bebenohh dengan arini..
Macam-macam makanan masuk dalam perut aku ni ..
Nak tau aku makan apa ?
Banyak..


Contohnyaa..










tadaaaa ~!









-KETUPAT-

( mak aku tukang masak, aku tukang makan, hehe .. P.E.M.A.L.A.S )





-SERUNDING-
( family adik angkat aku bagi )





-SAYUR LODEH-
( bukan londeh )






HUH ?
( langkah awal untuk memulakan diet, heheehee )





-RENDANG AYAM-
( bak kata Nabil Maharajalawak, "this best bro, best bro" )






-NASI TOMATO-
( yang ni, jiran depan umah bagi, sekali makan, pasti nak lagi ! )






-RENDANG DAGING-

( this best bro, besssstt bro .. )








SARUNG KETUPAT ?
 ( aku dah cuba belajar nganyam bendalah ni, tapi tak bleh jugak, adik aku yang darjah 6 tu pun dah tau, haha .. benda laen aku bleh buat, benda remeh ni pulok aku fail!  )




EMMM.. NYAM NYAM ~




and..








-SAMBAL KACANGGG-
( penyubur jerawatku yang baru nak subur .. :D)






So, macam tu lah raya Aidiladha aku ..
Maaaakannnn .. jee aku satu arini ,

Biar sampai tembam ..
Walaupun memang ternyata aku ni tembambam !
haha.. :D
K laa .. glad to hear story about you.. :)




Wasalam ..
























-OUT-



No comments:

Like Sini !

Please Comments Here