Friday 25 November 2011

:: Hitam Kuning, Hitam Kuning, Go Tiger ! ::



Assalammualaikum .. 
Helo peeeepss ~ 

Amacam korang ?
Masih berbekas tak kegembiraan vs kebanggaan
dengan kemenangan skuad Harimau Malaya kita aritu ?

Fuhh .. gempaak bebs !
Har har~
Kalah jugak Indon ..

Hmm ..
Ratusan, ribuan, jutaan, berbilion tahniah laa diucapkan kepada 
Harimau Muda Malaya kita yang ensem dan hebat-hebat belaka tu ..




Terima kasih tak terhingga dari sume rakyat Malaysia ( ceh, ni wakil la konon ni )
kepada sume wira-wira Malaysia,
especially ..
Baddrol Bakhtiar, Khairul Fahmi and Asraruddin Putra Omar ..

Dorang laa orang kuat yang bawak Malaysia ke juara ..
Yang laen pun very the super duper hebat jugak ..

Tapi kesian lah kat Syahrul Azwari, Izzaq Faris and Wan Zack Haikal ..
Dorang dah la terror ..
tak dapat maen plak ..
injured dalam game yg lepas ..
Aduyaii .. ghisaow mak, nakk !!
Haha~

Pehh ..
Bangge seyh aku jadik rakyat Malaysia ..
Sampai menangis aku, tengok Malaysia menang ..
( Haha .. poyos laa plak aku ni .. )

Emm ..
Yang paling aku suke kan, 
Masa tengok Ong Kim Swee lompat masa dapat gol tuh ..
haha .. tinggi bagai nak ghakk dia lompat ..
Lagi satu, masa tengok dia lari ke anak-anak buah dia ..
Meraikan kemenangan ..
Gembira sungguh ..
Nampak comel plak dorang ..
Keh keh ..

Huh , 
Nampaknya , segala ketakpuasan hati aku kian terhapus ..
Geram betol laa tengok pengadilnya yang tak adil tuh ..
Berat sebelah ..

Pemain dia plak, acting lebey ..
Mensampah ( menyamfahh )..
Lembik .. 
Macam fuunnn done ..
Bluekk ..! :p

Hmm ..
Subhanallah .. 
Besar sungguh kuasa Allah ..
Dia bela orang yang adil je ..

Tengok aje bola yang Baddrol sepak masa penalti tu,
Dramatik je dia masuk gol ..
Haha .. comelll !
Macam rezeki free je ..

Syukur Alhamdulillah, Ya Allah ..
Makbul jugak doa aku , 
Doa rakyat Malaysia sume ..

Hmm ..
Kepada Indon ..
Korang dah kalah dah laa ..
Tak yah nak protes-protes lagi dah ..
Nak maki-hamun orang plak ..
Siap kencing kat bendera Malaysia lagi ..
Ciss ..
Kau dah laa carik rezeki kat negara aku ..
Jangan biadap sangat okeyy !
Simpan jela air liur kau tuh !
Tak yah nak ludah-ludah kat Harimau aku !

All the best laa Indon ..
Lengkali cuba lagi ..
Never give up ..

Lagi satu,
Tak yah laa amik pemain import ..
Negara kau rakyat berjuta ..

( sorry laa kalau bapak ibuk yang udah mbaca ayat saya ituh .. agak brengsett kan ? )

Kah kah ..

Ok lah ..
I think , only that for this educated idiot post ..
So sorry for my super terrible and very the "banjingan" language just now ..

We meet again soon with few more story ..

Tahniah sekali lagi Malaysia ..
Malaysia memang terbaekkk !!
I Heart my Malaysia very much ! :)

Wasalam ..




















-OUT-

No comments:

Like Sini !

Please Comments Here