Tuesday 8 November 2011

::Banyak Goyang Maa::


Assalammualaikum.. 
Hello si awesome ! ( hang laa )
Lame tak jumpe !
Rindu sesangat !
( gile pe budak nihh )

Hmm ..
" Banyak Goyang Maa " ?
huh , ape punye tajuk laa entry aku nih !
Hahaa ..

Tak delaa ..
Skang ni kan aku baru abis exam ..
( Yahoooooo ~ )

Pastu kan, ade lah sorang kawan aku nih, 
Dia ajak aku ber'compete lakk ngan dia,
Pergghh, bab-bab compete dalam blajo ni yang aku lemah !
Huuhhh~

Bukan ape,
Dia tu dah laa pandai ,
( bluekk ! terpakse ! )
Nak lawan ngan aku yang tak bape nak pandai ni,
( rendah diri )

Fuhhhh ..
Rasa macam ..




nak berlaku perang dunia je !
eheheheheheheheee~

Err ..
Esok dah start ari persekolahan,
Mesti cikgu bagi result pekse esok..

Hmm..
Semoge mamat tu kalah dan aku menang .. :p
( eh, tak lah, biar kite menang same-same )  c:
keh keh keh~

K lahh,
Semoga korang yang ada amik pekse,
dan yang bakal amik pekse,
Dapat result yang baik-baik ..
Chayok laa k ! 
; )

Wasalam ..




















-OUT-












No comments:

Like Sini !

Please Comments Here