Friday 11 November 2011

:: Historical Date ::


Assalammualaikum ..
Hai sume. 
( takde semangat dah )

Hmm ..
Cantik tarikh arini kan ?
11.11.2011

Kalau boleh , aku tak nak kehilangan tarikh ni sampai bila-bila ..
Maksud aku, tak nak arini bertukar jadik hari esok ..

Arini plak hari last sekolah ..
Cuti sampai hujung tahun ..
Orang lain sure laa happy gile ..
Tapi tak tau nape arini aku sedih ..
sob.. sob.. sob ..

Kalau yang kawan aku cakap,
Aku sedih sebab tahun depan dia dah takde lagi ..
Huh ?
Mungkin kot.
Pandai kawan aku teka. :)

Lagi satu ,
imissmybelovedoneverymuch .. <3
Ingat dia dah lupa aku ..
Rupanya tak ..
Post jugak kat wall aku ..
Haha ..

Tak pe lah ..
Be a strong girl.
A bit sacrificed for the future.

"  Work 
Hard , Study Smart "

Tahun depan nak PMR ..
Kena fokus study sungguh-sungguh ..
Make some changes on  2012 

K laa ..
Dah panjang sangat dah ni ..
Only that for this awesome post ..
Hope tomorrow is better than today ..

Wasalam ..




















-OUT-

No comments:

Like Sini !

Please Comments Here