Wednesday 2 November 2011

:: Sacrifices ::


Assalammualaikum..
Malam td, hari selasa, 1/11/2011 bersamaan 5 Zulhijjah ,
Merupakan malam terakhir aku contact ngan dia.

Bukan gado,
Bukan merajuk,
Bukan benci ke apa,
( gelimat )

Tapi aku suroh dia study,
Tu aje.
Lagi bape ari je ni dia nak SPM..

Haha..
Tak memasal malam tadi dia kene ceramah
Ngan Prof. Madya Noor Syahmina binti Ahmad ni.
Haa kau, panjang lebar aku berhujah tanpe tengok skrip,

( sampai miss aku punya Cinta Elysa )

Hmm.. tak taulah nasihat aku tu masuk ke tak
Jangan masuk telinga kanan kelua tlinge kiri sudaa..




Hmm.. tak taulah nasihat aku tu masuk ke tak
Jangan masuk telinga kanan kelua tlinge kiri sudaa..

Papepun.. aku harap, dengan sokongan aku ni,
Dapat bangkitkan semangat dia untuk belajar..

Aku tau la, 
Sape aku ni,
Tak de pape ikatan kekeluargaan pun ngan dia,
Titibe plak nak sebok-sebok hal dia
Hmm.. whateverlah doh..
Aku nasihat dia, 
Bukan aku suruh dia wat jahat pon..

Biarlaa lepas ni inbox aku kosong,
Bateri tak abes,
Kredit maintain je,
Tak dengar bunyi 'beep' lagi,

Wat sementara ni,
Biar lah aku fokus study untuk final exam ni,
Tinggal esok je, Bahasa Arab,
Lepas tu, merdeka la aku dari Form 2 untuk menuju ke Form 3,

Apepun.. kalau kita nak sesuatu mesti la ada pengorbanan kan..
hehehe~ tak gituh?

Wasalam..




















-OUT-

No comments:

Like Sini !

Please Comments Here